Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Anna - 15 augusti 2015 07:55

Jojo Moyes - Sophies historia


Vilken fin berättelse. Jag sveptes med tillbaka till kriget 1916. Mycket intressant läsning och givetvis hemsk. Då den pendlar mellan då och nutid så är det svårt att lägga den ifrån sig. Man vill hela tiden veta mer och mer.





Nora Roberts - Värdshustriologin


Jag älskar Nora Roberts deckare. Sen skriver hon ju skönhetslitteratur också och dem kan jag bli lite trött på. Har haft ett uppehåll från dem men nu blev jag sugen på att läsa en triologi igen. Och hon skriver ju verkligen bra. Första boken är det en som är huvudpersonen men du får ändå läsa om dem andre och följa dem också. Du vill ju läsa mer för att du blir fäst vid deras liv. Rekommenderar!


  



Jo Nesbo - Blod på snö


Jo Nesbo, Jo Nesbo vad ska jag säga. En bok på 180 sidor. Lite mer förväntar man sig när man köper en bok av honom. Men jag kan ändå inte komma ifrån att han är en mästare på att skriva. Själv kallar han denna kiosklitteratur och det kan jag hålla med om. Jag läste den på en dag. Den är en thriller med humorinslag. Jag fastnade direkt trots att jag var skeptisk:-)


     



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards