Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 30 oktober 2012 19:03

Då har jag äntligen fått tid till min smärtblockad och i morgon är det dax. Jag är glad, förväntansfull, hoppfull, nervös mm men sen känner jag mig samtidigt helt tom. Orkar inte riktigt tänka på det. Tror att jag automatiskt sätter upp nån mur, allt för att skydda mig från att bli besviken igen. Men snälla låt detta va lösningen. Det och en massa sjukgymnastik. Är så nyfiken på vad som händer sen. Kommer man göra en ny röntgen på mig och se om benmärgsödemet försvunnit med hjälp av kortisonet. Och vad innebär det?? Kan det trots allt ha med reuatism att göra. Och viktigast av allt, kommer smärtan försvinna. Just nu kommer jag inte ihåg hur det är att leva utan smärta eller hur det känns överhuvudtaget. Snurrigt egentligen hur man vänjer sig vid situationen.

Av Anna - 21 oktober 2012 20:56

Snart 1 år har gått och jag är långt i från bra. 1 år av mammaledighet som bortblåst. Älskar livet som tvåbarnsmamma men så mycket enklare det varit om jag varit normal. Äntligen ser det ut som om jag ska få hjälp. Glad borde jag vara och det är jag men ändå kan inte känslorna smyga sig på. Jag har ju missat ett helt år!! Ville inte det skulle bli såhär överhuvudtaget. Hur släpper man dem känslorna och går vidare. Kanske när jag blir helt frisk? Gråter över det jag förlorat. Det går inte att vrida tillbaka tiden. Denna tiden kommer inte igen. Känner mig glad över att förmodligen äntligen bli frisk men ändå är jag så ledsen, så ledsen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Skapa flashcards