Direktlänk till inlägg 8 april 2018

Lille Ralf

Av Anna - 8 april 2018 19:48

För en vecka sedan flyttade Ralf hem till oss. Som Ronja längtat efter detta. Redan på lördagen körde vi inom zoogiganten och reserverade honom när vi var på väg till Malmö. Sen firade vi påsk med Ms sida på kvällen och stannade i Malmö över natten. När vi körde hemåt på söndagen körde vi inom och tog med honom hem. Han är verkligen en sötnos. Han är en blandning av vanlig tamråtta, Rex och dumbo råtta. Rex innebär att han kommer bli lite rufsig i pälsen och morrhåren lite krulliga. Dumbo innebär att han har lite större och mer hängande öron.
Bjuder på en bild.

 
 
Annie

Annie

8 april 2018 20:08

Åh så kul med en fyrbent till hemmet. Dem ger glädje :)

Sv: Ja det vart styrka och motionspass för mig idag, så är lite mör i kroppen, men så ska det va ;)
Misstänker att kroppen kommer strejka imorgonbitt, men då får det bli så ;)

Hoppas du har en bra kväll<3

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

9 april 2018 06:44

Jag måste ju hålla med om att han är söt där han ligger.

Kramar om.. // Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 mars 2019 10:48

Efter att ha gått igenom alla tänkbara lösningar om och om igen och ändå inte kommit fram till något. Efter att ha nästan delat på oss för att vi inte vet hur vi ska kunna komma överens om var vi ska bo och hur vi ska fortsätta vårt liv tillsammans s...

Av Anna - 9 januari 2019 14:16

Kan inte alls förstå att så många månader gått sen jag sist blogga. Så mycket som hänt men ändå står vi kvar på samma ställe och stampar. Hela fantastiska sommaren flöt förbi med mycket sol och bad. Hösten kom och vi tog oss igenom den som alla andra...

Av Anna - 25 maj 2018 10:31


Efter massa funderingar fram och tillbaka så blev det äntligen gjort:-) Min första tanke var ju att ha barnens namn och en symbol på handleden. Men sen tycker jag att folk som tatuerar sina barns namn på sin kropp är lite tokiga. Vad får dig att ta f...

Av Anna - 1 maj 2018 09:30

Ja för ett år sedan lämnade jag barnen hos mormor och John för att sedan ta tåget till Mb. Vår första träff utanför jobb. Trots att vi känt varandra länge så var det jättenervöst. Det tyckte vi båda minns jag. Men det blev en superdag. Vi promenerade...

Av Anna - 19 april 2018 10:02

Ja jag lever, nätt och jämnt. Men så här mycket sjuk har jag nog aldrig varit. I förra veckan fick jag gå hem från jobb på måndagen och stannade sen hemma tisdag och onsdag. Dålig i magen och matt och trött. Nu har jag åkt på ont i halsen och hosta v...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Skapa flashcards