Alla inlägg under november 2015

Av Anna - 8 november 2015 19:28

Hösten i vår familj är verkligen stressig. Det är barnkalas efter barnkalas, släktkalas efter släktkalas. Tror vi är uppe i 8 kalas på 2 månader. Sen har vi 3 till som jag vet än så länge. Sen är det besiktning av våra bilar på hösten. Sen är det några besök på habiliteringen. Jag ska hinna med alla mina "sjukbesök". Sen blir det en del vab med 2 barn. Min rehabträning mm mm. Sen är det plötsligt 1:a advent. Och sen rusar även december förbi för då är det en massa julgrejor. Julmarknader, julträff med jobb, lucia i skolan, lucia på ridskolan, sista handlingen av julklappar mm mm. Och på julafton sitter man där helt slut och undrar vad fan som hände.


Mitt i all denna stress och med en kropp som är halv så behöver jag något att längta till. Det gör att jag orkar lite till. Det som står på agendan är vår årliga tripp till grannstaden. Vi tar tåget vid lunch. Äter räkmacka på favoritcafét. Tar en snabb runda i butikerna för att sedan gå på spa salong. Denna gången har jag valt ansiktsbehandling. Sen checkar vi in på vårt favorithotell och bara slappnar av och njuter av lugnet. Sen går vi ut och äter. Denna gång blir det fondue resturang. Sen sover vi gott i hotellsängarna och avslutar vår tripp med hotellfrukost. Som jag längtar!!!


Nästa grej att längta efter är överraskningsjulklappen till familjen. 2 nätter i stuga i Lisebergsbyn i Göteborg. Shopping på avenyn och jul på Liseberg. Tror ni dem blir glada:-) ???


Hur är er höst och vinter?


Kram på er!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Skapa flashcards