Alla inlägg den 15 februari 2018

Av Anna - 15 februari 2018 15:59

Säger jag som inte hade någon att fira med hahaha. Vi ska fira dagen på fredag istället. Eller fira och fira. Kanske uppmärksamma är ett bättre ord. Vi ger varandra en liten present och sen ger vi varandra lika mycket kärlek som vi alltid gör:-) Jag tycker det är fint med såna dagar. Det finns säkert många som behöver stanna upp och tänka till och bli påminda om vad dem har. Sen om det är en käraste, pappa och mamma, vän eller barn spelar inte så stor roll. Eller varför inte uppmärksamma dem allihopa med kramar och pussar:-) Jag är så jättedålig på att säga jag älskar dig, jag vet inte varför. Jag behöver liksom öva på det. För jag gör ju verkligen det, älskar min M. Men att skriva det eller säga det på snapchat har jag inga problem med eller jag har övat upp mig där också. Jag har lite problem med det där att visa känslor och sånt men jobbar på det och jag tycker jag blir bättre och bättre. På insidan är det ett hav av känslor men att släppa ut dem, nä det vågar jag inte. Tror jag är rädd för att bli besviken eller sårad. Hur är ni när det gäller det känslomässiga? Öppna eller slutna?


Hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards