Alla inlägg den 8 februari 2018

Av Anna - 8 februari 2018 19:01

Veckans bästa är att idag så ska jag och en väninna gå och se premiären av Mr Grey. Först blir det lite mat på en restaurang. Det ska bli så mysigt. Inte så ofta man kommer iväg med sin vän såhär?

Veckans sämsta är väl Ronjas olycka som ni kunde läsa om i förra inlägget.

Veckans nyhet är att M fått nytt jobb. Han började i måndags. Så skönt för honom att komma vidare. Hoppas nu detta blir bra.

Veckans funderingar har handlat mycket om vad jag kan jobba med istället för detta jag gör nu. Ska jag tänka bredare. Inte snöa in mig på bara ekonomiassistenter/administratörer. Hur lång färdväg kan jag tänka mig att ha till jobb? Jag vill ju inte sitta i en bil hur länge som helst om dagarna. Jag vill ju hinna med barnen också.

Det va veckans för denna gång!

Av Anna - 8 februari 2018 12:46

Usch ja det är så mycket med denna tösen nu. Är det inte det ena så är det det andra. Det har varit lite väl många incidenter för henne nu. Snart måste hon väl få vara ifred lite både psykiskt och fysiskt. Detta här hände igår. Hon trillade ner från en stol och slog i ovansidan på överläppen i bordskanten. Fick samtal av mitt ex som var på innebandyn med sonen. Tur jag var hemma så att jag kunde köra och hämta henne hos kompisen. Blev en runda till akuten men dem hoppas/tror det läker själv.


 


I fredags hände det en annan grej. En ganska privat grej. Tänkte jag skulle skriva om det i och med reaktionen förmodligen har att göra med hennes autism. Jag kan inte tycka det är normalt i alla fall. Men det får bli lite senare.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards