Alla inlägg den 3 oktober 2017

Av Anna - 3 oktober 2017 08:34

Drömmen har blivit sann. Hon är ute ur mina barns liv. Hon som har skyddad identitet, hon som kör en bil med körförbud och obetald skatt, hon som lämnar sina barn och flyttar 20 mil för att hon tycker det är tråkigt att bo i den orten, hon som har ett brottsföreläggande på sig, hon som finns hos kronofogden, hon som.... listan kan göras lång. Vad som har hänt vet jag inte och han har inte berättat nåt för mig utan jag har fått reda på det på omvägar. Sist barnen var hos sin pappa var dem där en vecka. Jag var helt nervös för lilleman men det gick hur bra som helst och det är ytterligare ett bevis för att det är hon som varit orsaken till att han inte velat vara där innan. Sen kommer det hela alltid vara ett mysterium för mig. Varför blandade han sig med henne överhuvudtaget? Och jag hoppas att hon inte lurat honom på något sätt. Med det bagaget kan man inte vara så säker.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Skapa flashcards