Direktlänk till inlägg 6 december 2015

Jobbintervju

Av Anna - 6 december 2015 19:42

Ja tro det eller ej men ett av dem jobben jag har sökt blir jag kallad på intervju till. Jag söker ju bara jobb som jag vill ha men oftast är det heltidsjobb. Men what to do, jag har ju inget val. Vill liksom inte kastas ut från arbetsförmedlingen och förlora min 100 % SGI.


Istället för att svara att jag skulle komma på intervjun så skrev jag tillbaka ett inlägg om mig själv och min situation. Jag tänkte kanske att dem då skulle skriva att dem inte var intresserade. Men det gjorde dem inte utan dem tyckte att jag själv skulle bestämma vilket jag ville och att dem ville att jag skulle komma på intervjum för att dem anser att jag har den erfarenheten och dem egenskaper som dem letar efter. Så för 2 veckor sedan så var jag på intervjun. Som jag var nervös men som det var roligt. Det kändes verkligen bra. Och jag tror att jag skulle vilja hoppa på detta tåget om tillfälle ges. Det blir förmodligen att dem hör av sig denna vecka som kommer. Men dem vet att det är 75 % som gäller. Så oerhört spännande. Förmodligen blir det i så fall en till intervju.


Håll tummarna till mig:-)

 
 
Annie

Annie

10 februari 2016 16:25

Hej Sneckan :)

Hur är det med dig, kroppen och allt?
Har tänkt en hel del på dig och tittat in här lite då och då.

Jag har iaf blivit sämre och tagit uppehåll från skolan, det funkade liksom inte med det tempot .. och med allt onda.

Är nu under utredning för min värk, smärta, stickningar och magen som är dålig. Är en enda karusell med mig just nu, känns det som.
Jag har mina misstankar gällande vad jag kan ha för diagnos, men får se väntar på remisser och kallelser nu.

Hoppas det är ok med dig<3

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

12 februari 2016 11:24

Sv: Tråkigt att du inte hört nåt än, men hoppas du får bra hjälp med utredningen/utredningarna!
Bra att du står på dig och kämpar! tyvärr måste man ju det i dagens vård.

Ja det var trist men jag kände att tempot och stressen var alldeles för jobbig. Det var ju högskola på 100 % och det är tufft även om man är frisk, så valet var egentligen rätt lätt .. även fast det var jobbigt.

Började även tveka lite på den utbildningen medans jag gick den, men får sen sen.

Hoppas KBT:n går bra för dig :)

Tycker verkligen att vi borde få må lite bättre snart<3

Har tänkt mycket på dig, många kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 mars 2019 10:48

Efter att ha gått igenom alla tänkbara lösningar om och om igen och ändå inte kommit fram till något. Efter att ha nästan delat på oss för att vi inte vet hur vi ska kunna komma överens om var vi ska bo och hur vi ska fortsätta vårt liv tillsammans s...

Av Anna - 9 januari 2019 14:16

Kan inte alls förstå att så många månader gått sen jag sist blogga. Så mycket som hänt men ändå står vi kvar på samma ställe och stampar. Hela fantastiska sommaren flöt förbi med mycket sol och bad. Hösten kom och vi tog oss igenom den som alla andra...

Av Anna - 25 maj 2018 10:31


Efter massa funderingar fram och tillbaka så blev det äntligen gjort:-) Min första tanke var ju att ha barnens namn och en symbol på handleden. Men sen tycker jag att folk som tatuerar sina barns namn på sin kropp är lite tokiga. Vad får dig att ta f...

Av Anna - 1 maj 2018 09:30

Ja för ett år sedan lämnade jag barnen hos mormor och John för att sedan ta tåget till Mb. Vår första träff utanför jobb. Trots att vi känt varandra länge så var det jättenervöst. Det tyckte vi båda minns jag. Men det blev en superdag. Vi promenerade...

Av Anna - 19 april 2018 10:02

Ja jag lever, nätt och jämnt. Men så här mycket sjuk har jag nog aldrig varit. I förra veckan fick jag gå hem från jobb på måndagen och stannade sen hemma tisdag och onsdag. Dålig i magen och matt och trött. Nu har jag åkt på ont i halsen och hosta v...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards