Direktlänk till inlägg 12 september 2015

Carolina Gynning

Av Anna - 12 september 2015 19:13

Jag är inte så mycket för alla följa kändisar och läsa deras bloggar mm. Förutom Carolina Gynning. Hon är en person som jag gillar skarpt. Hela hennes personlighet är så skön. Sen känner jag igen mig mycket i henne. Under min tonår kände jag alltid att jag inte hörde hemma någonstans. Kan även känna så nu också. Att jag är född i fel liv!? Kan man vara det egentligen? Jag hade i alla fall svårt att hitta mig själv, gick oftast min egen väg. Visst hade jag sk bästisar men jag hade inte massor med vänner. Jag hade dem närmaste och dem vårdade jag så gott jag kunde. Sen fick jag ofta höra att jag var annorlunda. Och jag är nog det, annorlunda. Jag tänker annorlunda, fungerar annorlunda, beter mig annorlunda men nu i vuxen ålder så har jag ändå lärt mig leva med mig själv. Jag är jag. Antingen gillar du mig eller inte. Tror faktiskt inte det finns ett mellanting när det gäller mig:-)


Men i alla fall så såg jag Tinas matprogram igår, när hon hälsar på Gynning på Ibiza. Och gud säger jag bara, dem två ihopa. Vilken härlig blandning! Och återigen vilken fantastiskt människa hon är Gynning, så jäkla go.


  

 
 
Familjenbloggen

Familjenbloggen

16 september 2015 01:18

Hej! Jag heter Mia och är en 44-årig två barns mamma och fru. Vi bor på landet på en gård. Min blogg handlar om familjen, ridning, våra hundar, promenader, hästar, stickning, smycke, göra handverk, scrapbooking och min vardag m.m
Här i denna blogg ska jag berätta om min vardag om mina svårigheter med diganoser m.m Vad jag gör på fritiden m.m Den ska också handar om min familj m.m

/ E-mail: mia2@home.se
/familjenbloggen.bloggplatsen.se

Jag skulle beskriva mig själv som pratsam, kreativ, rastlös och med en humor som få förstår sig på. Jag älskar att uttrycka mig kreativt, såsom måla fota, sjunga och skriva. Annars tycker jag om att lyssna på musik, hänga med sköna människor, plöja mig igenom tv-serier, dricka kaffe, äta sötsaker och en massa annat.
Här på bloggen skriver jag om in vardag och om psykisk ohälsa, och jag gör mitt bästa för att peppa, hjälpa och inspirera andra. Jag hoppas du finner detta intressant och fortsätter läsa.

Kontakt: mia2@home.se

http://familjenbloggen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 mars 2019 10:48

Efter att ha gått igenom alla tänkbara lösningar om och om igen och ändå inte kommit fram till något. Efter att ha nästan delat på oss för att vi inte vet hur vi ska kunna komma överens om var vi ska bo och hur vi ska fortsätta vårt liv tillsammans s...

Av Anna - 9 januari 2019 14:16

Kan inte alls förstå att så många månader gått sen jag sist blogga. Så mycket som hänt men ändå står vi kvar på samma ställe och stampar. Hela fantastiska sommaren flöt förbi med mycket sol och bad. Hösten kom och vi tog oss igenom den som alla andra...

Av Anna - 25 maj 2018 10:31


Efter massa funderingar fram och tillbaka så blev det äntligen gjort:-) Min första tanke var ju att ha barnens namn och en symbol på handleden. Men sen tycker jag att folk som tatuerar sina barns namn på sin kropp är lite tokiga. Vad får dig att ta f...

Av Anna - 1 maj 2018 09:30

Ja för ett år sedan lämnade jag barnen hos mormor och John för att sedan ta tåget till Mb. Vår första träff utanför jobb. Trots att vi känt varandra länge så var det jättenervöst. Det tyckte vi båda minns jag. Men det blev en superdag. Vi promenerade...

Av Anna - 19 april 2018 10:02

Ja jag lever, nätt och jämnt. Men så här mycket sjuk har jag nog aldrig varit. I förra veckan fick jag gå hem från jobb på måndagen och stannade sen hemma tisdag och onsdag. Dålig i magen och matt och trött. Nu har jag åkt på ont i halsen och hosta v...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards