Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Anna - 3 mars 2015 19:34

Då har jag varit hos Ritva, min sjukgymnast. Helt underbart att träffa henne. Hon känner mig så väl och jag har verkligen saknat henne. Anledningen till att jag inte går hos henne längre är att hon inte vet vad hon ska göra med mig. Hon har slut på idéer och anser att hon inte kan göra mer för mig. Och jag håller med henne. Vi har verkligen vänt och vridit på allt. Idag gick jag till henne för att min läkare vill ha ett utlåtande från henne för att kunna fortsätta sjukskriva mig. Hon gjorde en helundersökning på mig, jag berättade allt om yrsel, ben som strular mm. Och som vanligt så är det inget fel på mig. Hon säger att du har ont när jag gör så men inte så, du klarar av det mesta osv osv. Men ändå är där något som är fel. Jag är ett mysterium. Men i alla fall så trodde hon att yrseln berodde på att jag är spänd i nacken. Fick en övning att göra hemma. En övning som hon egentligen inte brukar ge men pga att jag är överrörlig så är det svårt att ge "vanliga" övningar till mig. Jag har så överrörlig ryggrad så det är nästan obehagligt att ta i mig säger hon:-) Sen pratade vi om lördag då jag ska på den här försäkringsmedicinska bedömningen. Hon tror som jag att detta kan vara slutstationen. Så jag måste verkligen ladda och gå igenom allt jag ska säga. Trots mild behandling idag från Ritva så är jag mörbultad. Undrar hur jag kommer bli på lördag:-) Har i alla fall letat fram alla utlåtande från diverse läkare och mina MR röntgenbilder. Allt detta tänker jag ha med mig.


Något som jag läste i alla dem papperna som jag har från olika läkare som jag helt glömt bort är att jag också haft domningar i ansiktet. Tur att så mycket finns nerskrivet om det nu blir vidare utredning om mig.


Nä håll tummarna för mig på lördag:-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards