Direktlänk till inlägg 27 februari 2015

Ovänner

Av Anna - 27 februari 2015 05:47

Så märkligt allting. En arbetskamrat och jag blev ovänner i tisdags. Egentligen över en struntsak. Ett papper som inte låg i sin mapp. Vilket många papper inte gör då många mappar flyttas från arkivet. Så jag har en uppsamlingsmapp till alla papper som inte hittar sitt hem. Jag säger lite skämtsamt att den ligger i min hemliga mapp. Då blir han jättearg. Säger till mig att gå till mitt skrivbord och leta fram pappret till honom. Sen ställer han sig och skriker att du är så jävla lat, därför sitter du på alla papper. Jag blir arg och säger, säger du att jag är lat. Och då skriker han samma ord igen. Jag var rätt chockad resten av dagen och jag vägrar prata med honom då jag tycker att han ska säga förlåt. Till saken hör att en gång i tiden var vi väldigt nära vänner då vi också jobbade på samma företag tillsammans och sen så försvann han några år för att sedan börja jobba hos oss igen. Vi har inte samma nära kontakt som då men vi pratar mycket med varandra och han är en av dem som jag anförtror mig åt. Han är känd för sitt humör och jag brukar agera bollplank så att han kan avreagera sig på mig. Men detta här var ju ett personligt påhopp. Funderar på om det inte är något annat som utlöst detta ändå och så gick det ut över mig. Men ett förlåt ska jag ha i alla fall. Och en förklaring....

 
 
Annie

Annie

27 februari 2015 20:12

Vad tråkigt!
Ja verkligen ska han be om ursäkt! vad dåligt gjort ..

Ja det kanske är som du skriver, att nåt annat hänt som utlöst hans dåliga humör.

Förresten jag har läst delar av din sjukdomshistoria, vilken resa ..
började det onda med din graviditet och förlossning?

Hoppas du får en fin kväll :)

http://linnfoto.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

27 februari 2015 20:15

Så konstigt det stod visst linnfoto .. på urlen, men det var från mig :)
Så vet du ;)
Blir så där ibland, så konstigt ..

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Anna

27 februari 2015 20:20

Hahaha blev lite förvirrad där ett tag.

Eh ja har ju haft mycket problem med ischias innan. Jobbade som servitris. Men sen när jag blev gravid med första barnet så försvann alla problem. Sen har jag haft yrsel problemet en gång innan också.

Såg nu att jag glömde skriva vilken övning jag gillade. Menade för sidmagmusklerna:-)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 7 mars 2019 10:48

Efter att ha gått igenom alla tänkbara lösningar om och om igen och ändå inte kommit fram till något. Efter att ha nästan delat på oss för att vi inte vet hur vi ska kunna komma överens om var vi ska bo och hur vi ska fortsätta vårt liv tillsammans s...

Av Anna - 9 januari 2019 14:16

Kan inte alls förstå att så många månader gått sen jag sist blogga. Så mycket som hänt men ändå står vi kvar på samma ställe och stampar. Hela fantastiska sommaren flöt förbi med mycket sol och bad. Hösten kom och vi tog oss igenom den som alla andra...

Av Anna - 25 maj 2018 10:31


Efter massa funderingar fram och tillbaka så blev det äntligen gjort:-) Min första tanke var ju att ha barnens namn och en symbol på handleden. Men sen tycker jag att folk som tatuerar sina barns namn på sin kropp är lite tokiga. Vad får dig att ta f...

Av Anna - 1 maj 2018 09:30

Ja för ett år sedan lämnade jag barnen hos mormor och John för att sedan ta tåget till Mb. Vår första träff utanför jobb. Trots att vi känt varandra länge så var det jättenervöst. Det tyckte vi båda minns jag. Men det blev en superdag. Vi promenerade...

Av Anna - 19 april 2018 10:02

Ja jag lever, nätt och jämnt. Men så här mycket sjuk har jag nog aldrig varit. I förra veckan fick jag gå hem från jobb på måndagen och stannade sen hemma tisdag och onsdag. Dålig i magen och matt och trött. Nu har jag åkt på ont i halsen och hosta v...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards