Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Anna - 16 februari 2015 18:26

Jag blir inte klok på mig själv. Jag har ju hela tiden tänkt att det måste vara något mer eller något annat som spökar i min kropp. För nåt år sen så var jag inne på MS eller jag var ganska säker på att jag hade det. Alla symtom stämde ju. Men sen slog jag bort det och jag sa inget till någon läkare. Så för nån månad sen så sändes ett avsnitt av lyxfällan där en tjej var med som har MS. Och jag kände igen mig så när jag såg henne gå. Precis så går jag. Jag går och mitt i allt så vacklar jag till. Tappar balansen liksom. Sen har jag yrsel från och till. Det började i slutet av nov då jag hade rätt så kraftig yrsel till och från i 3 veckor. Sen har jag haft yrsel några ggr till efter det. Men inte så mycket. Men nu är den tillbaka igen. Sen är det ju mina fingrar på höger hand som inte vill fungera ibland och så gör det ont i dem. Men så har jag alltid haft det känns det som:-) För några veckor sedan satt jag i soffan och skulle resa mig upp, satte i ena benet och trillar ihop på golvet. Sen tog det en liten stund innan det började fungera igen. Jätte obehagligt. Sen har jag mycket domningar i benen och dem somnar lätt. Även stickningar. Sen har jag extrem trötthet periodvis och mitt humör är väldigt ojämnt. Så snälla finns här någon som har MS som kan berätta för mig hur det började förr er eller hur ni upptäckte det och hur ni gick tillväga. Ja all info jag kan få. Eller om någon vet någon som har det och har en blogg eller nåt. Så tacksam för svar!!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards