Alla inlägg den 11 november 2012

Av Anna - 11 november 2012 10:58

Musiken är en stor del av mitt liv. Jag har många låtar som associerar till många händelser i mitt liv. Musik får mig att må bra. Musik får mig att känna mig stark. Musik ger mig kraft i tuffa stunder. Musik får mig även att gråta. Jag älskar att försvinna in i musikens värld och bara drömma mig vidare. En låt som jag av någon anledning fastnade vid när jag mådde som värst är Jessie J med Nobody´s perfect. Kanske för att jag alltid har haft så stort självförtroende. Kanske för att jag själv trodde att inget kunde slå ner mig. Kanske för att jag trodde att jag är starkare än starkast. Jag har gråtit, skrikit och skrattat till denna låten i allt elände. Och så nu för en dag sedan så kom denna låten upp igen och allt sköljde över mig. Samtidigt som jag blir fruktansvärt arg och får en inre kraft. Den dagen jag kan gå ut och gå igen och börja träna då ska denna låten spelas i mina lurar. Jag ska övervinna denna låten, den ska bli till ett bra minne. Den ska få mig att kämpa in i det sista. Den ska få mig att komma tillbaka. Om jag bara kunde bli frisk. Om....


http://www.youtube.com/watch?v=qQag6Efg7oY


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards