Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Anna - 23 augusti 2012 21:15

Att köra bil var ett sätt för mig att slappna av. Då gjorde det minst ont. Oftast när jag lämnat Ronja på dagis så körde jag runder lite överallt. Lyssna på musik och grät och grät. Oftast var jag inte inne i huset förräns närmer kl 10. För när jag väl kom hem så tog det ett tag innan jag kunde ta mig ut ur bilen och sen fram till dörren. Resten av tiden tillbringade jag mestadels i soffan. Jag fick låna serien svenska hjärtan av mamma. Rolig serie men jag kommer alltid förknipa den med denna hemska tiden. För jag avskydde att ligga på soffan och ha ont. Som en strandad val låg jag. Jag minns en gång när jag fick sms från Christian där han frågade hur det var och vad jag gjorde. Och jag svarade ligger på soffan och tittar på tv. Svaret tillbaka knäckte mig totalt. Vad skönt för dig att ligga på soffan älskling. Visst på så sätt var det skönt, jag slapp gå på jobb och ha ont. Men jag ville ju inte ha ont, jag tyckte inte det var skönt att ligga på soffan oavsett. Jag ville kunna gå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Andra intressanta bloggar

Sök i bloggen

Gästbok


Skapa flashcards